fix bar

van Peuter naar Kleuterochtenden

Wij organiseren drie á vier keer per jaar een open ochtend voor peuters en hun ouders. De inmiddels bekende 'van peuter naar kleuterochtenden'. Tijdens deze ochtenden mogen de kinderen onder begeleiding van een leerkracht spelen in de kleuterklas en de ouders krijgen een informatieve rondleiding door de school. Deze open ochtenden worden aangekondigd via de website, de weekbrief en onze Facebook- en Instagrampagina.

Voor schooljaar 2023-2024 hebben we de onderstaande 'van peuter naar kleuterochtenden' gepland:

• vrijdagochtend 6 oktober 2023
  • woensdagochtend 15 november 2023
  • woensdagochtend 14 februari 2024
  • woensdagochtend 10 april 2024

Vanaf 11:00 uur worden de peuters met hun ouders/verzorgers van harte welkom geheten door de leerlingen van de Kidsraad. Rond 11:30 uur start de rondleiding onder leiding van Helma Heesterman. Tijdens deze open ochtenden ligt er ook een informatiepakket van de school klaar. Ook is het mogelijk om na de open ochtend nog een afspraak te maken voor een gesprek.